On Wed, 29 Dec 2004 16:21:49 +0100, Sniper
<sniper10000@poczta.onet.pl> wrote:
>W przypadku pięciominutówek wartości powinny być zawyżone, tj.
>12x większe niż godzinowe. Podaj jakie masz te wartości (Power-On
>Hours, Start/Stop Count i Device Power Cycle Count). Może coś
>razem ustalimy.
W przypadku 5minutówek będą zawyzone w stosunku do godzin, ale HDDH
twierdzi, że minutes (hours). Także w stosunku do minut zaniżone ;).
Musze przemyśleć czy te wartości są na pewno w godzinach ?
Albo po prostu te zawyżone to są 5minutówki a zaniżone godzinówki ..
>Myślę że przeciętny serwisant, którego praca polega tylko na
>składaniu i testowaniu komputerów, raczej nie ma pojęcia o
>interpretowaniu atrybutów S.M.A.R.T. i raczej skorzystałby z
>narzędzia dostępnego na stronie producenta, żeby ustalić, czy
>z dyskiem jest coś nie tak.
Ciekawe czy standardowe narzędzie producenta ustala stan dysku na
podstawie SMARTa ?
>> Co prawda mi Dell wymieniał 2 dyski tylko na takiej podstawie
>Co firma, to firma :)
Nie do firm raczej oni mają podejście, wyminimy najwyżej włożymy do
kompa dla klienta prywatnego. Nie kłócą się o takie rzeczy jak
podstawa reklamacji ... słuszne podejście ;)).
pzdr,
Dentarg
-- Moje CV online - http://dentarg.it64.com Warcraft2 - http://warcraft2.it64.comReceived on Thu Dec 30 09:55:18 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 30 Dec 2004 - 10:51:35 MET