Re: Memtest i nowy RAM.

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 09:52:38 MET

On Wed, 29 Dec 2004 22:00:09 +0100, PiterS
<pestach@DELETEpoczta.onet.pl> wrote:

>Nie wiem jak jest z twoją płytą ale np. w manualu do mojej (KT600) jest
>napisane, że zalecane jest instalowanie 2xDDR 400 MHz, przy pracy 3xDDR 400
>MHz stabilność nie jest gwarantowana. Wydaje mi się, że jeśli miałeś 3
>takie same kości (o tej samej pojemności) to udało się, że działało ale
>dadanie 512 MB może już coś zamieszać kontrolerowi pamięci.

Niby moja płyta też tak twierdzi, jest to znany problem z DDR400, że
nalezy nimi obsadzać max 2 sloty, choć nowsze płyty już tej
przypadłości nie mają. Jednak w moim przypadku pamięć działa na
DDR333, także nie ma mowy o problemie z niestabilnością pracy.
Tu nie chodzi o tym modułu, a o to w jakim trybie pracuje.

Moduł był walnięty, bo wymieniłem i już w 2 komputerach nowy działa
poprawnie, ale jeszcze muszę zweryfikować na tych 3 w domu, na których
stary też działał źle. Bo 2 z nich to faktycznie starsze chipsety, ale
na tych nowszych na których działa wymieniony moduł, stary nie działał

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com