Re: DVD ???

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 20:39:02 MET

"Michal Bien" Xns95CECE2849A94mbien@127.0.0.1

> Grrr, myslalem ze wiesz wiecej o nagrywaniu. W Nero CD Speed bedziesz
> mial zielone sektory niemal na kazdej plytce DVDR po nagraniu. Zeby cos
> powiedziec o jakosci trzeba sprawdzis stope PI/PIF a tego slynny NEC3500A
> nie obsluguje, przynajmniej na oficjalnym firmware :/

No, ja myślałem, że należy złapać się prawą ręką za lewe ucho
dookoła głowy (o czym pisałeś) i jeśli się uda -- to płyta
jest nagrana prawidłowo, :) a jeśli się nie uda -- to jest
nieprawidłowo nagrana. :)

Mam Toshibę, nie Neca, ale chyba to nie ma tutaj znaczenia.

O nagrywaniu pojęcia nie mam, ale nagrane przeze mnie płyty
można czytać bez problemów w innych napędach i z biegiem
czasu nie stają się trudniejsze w czytaniu. :)

E. :)