Re: DVD ???

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 20:32:15 MET

"Michal Bien" Xns95CECE30FF477mbien@127.0.0.1

> Powaznie?

Tak.

> Myslalem ze wiesz czo robisz a tymczasem MediaStore i Vobisy na
> MediaStore to chyab najgorsze g*o jakie mozna kupic :/

Być może. I właśnie dlatego o nich piszę.
Nagrywam na nich czysto i bez problemów. :)
Niestety MediaStore są bardzo źle wyważone.
Przy nagrywaniu ma to znaczenie niewielkie,
ale przy odtwarzaniu dochodzi do łomotu,
przez co ich przydatność spada do zera,
bo po prostu żal czytnika. :)

Ale nagrywają się czysto. Zapewne na specjalistycznym
oprogramowaniu testującym jakość nagrania płyt nie będą
one tak czysto wyglądały jak dobre nośniki, ale na tym
co mam -- jest OK.

> Moze to jest powod Twoich problemow.

A jakie ja mam problemy? :)
Nero ma problemy, nie ja. Ja nagrywam bez problemów. :)

> Sprawdz na innych, nawet tanich plytkach - z tych za 1 zl polecam Omegi i BenQ'i.

Nie. Dość eksperymentów. Dla mnie 2.50 zł (TDK w oddzielnym opakowaniu
owiniętym :) folią, która na przykład chroni przed kurzem) i 1.22 zł
(Vobis zupełnie luzem) to ta sama cena, zważywszy poświęcany zakupom
czas, koszty dojazdu, liczbę nagrywanych płyt itp. :)

E. :)