Re: DVD ???

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 21:02:47 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" cqv153$b16$2@inews.gazeta.pl

> "Michal Bien" Xns95CECE2849A94mbien@127.0.0.1

> > Grrr,

No -- mój kotek :) tak kiedyś warczał, jak
udawałem, że mu zabieram miskę z rybami. :)

Później gdzieś przepadł bez śladu.
(miał wówczas nie więcej niż dwa miesiące)

> myslalem ze wiesz wiecej o nagrywaniu. W Nero CD Speed bedziesz

> No, ja myślałem, że należy złapać się prawą ręką za lewe ucho
> dookoła głowy (o czym pisałeś) i jeśli się uda -- to płyta
> jest nagrana prawidłowo, :) a jeśli się nie uda -- to jest
> nieprawidłowo nagrana. :)

Wracając do tych testów:

 Czy należy tę rękę ,,poprowadzić" z tyłu, z przodu, czy z góry głowy?
 Może od dołu... Dla mnie to ważne, bo chcę mieć miarodajne wyniki testów. :)

E. :)