Re: Wycena

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 20:31:42 MET

Wed, 29 Dec 2004 18:16:44 +0100, na pl.comp.pecet, Calme napisał(a):

> myślę że tak zaczne od wystawienia jej za 40 a jak znam życie to się skończy
> na 30 ale ok :)

Hmm, wyglada ze powedruje to na allegro co?

To ja dorzuce swoje trzy grosze - uwazam ze wystawianie przedmiotow od
jakichs cen poczatkowych to zazwyczaj strata czasu.
Jak przedmiot jest chodliwy to sam sie wybroni i osiagnie dobra cene. Jak
nie to go nie sprzedasz, a allegro i tak wezmie jakas prowizje od tego.

IMO powinno sie wystawiac od 1zl bez ceny minimalnej. Wtedy to jest
prawdziwa aukcja, bo teraz co widze to wiekszosc przedmiotow na allegro sie
nie sprzedaje. A to dlatego ze ludzie obnizaja 5-10% wzgledem produktu
sklepowego i licza ze ktos moze na komentarz poleci.

Ale NTGa robie. I pewnie niewielu sie ze mna zgodzi... Aczkolwiek uwazam,
ze jak cos mi niepotrzebne i chce to sprzedac na allegro, to powinienem
zaczac od 1zl, wtedy mam pewnosc ze sprzedam :). A jak nie wiem czy chce
sprzedac to tego nie robie - proste.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl