Re: Kolejny zestawik do oceny

Autor: MikeTNK <tnk_at_no.spam.interia.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 19:34:17 MET

Maciek D. napisał (cqtumg$p09$1@opal.icpnet.pl) :

> Moja opinia będzie podobna. Składałem teściowi (uparł się i już!)
> komputer w tej budzie (ino srebrej z 300W zasiłką) i muszę
> powiedzieć, że dawno takiego badziewia nie widziałem. Strasznie
> cienka blacha i tandetne wykończenie wnętrza - pełno ostrych
> krawędzi. Przedni panel wykonany z marnej jakości plastiku, a
> zaślepki do napędów optycznych tyle, że są. Wyświetlacz LCD jest
> obecny wyraźnym kosztem reszty obudowy. Zanotowałem dwie pozytywne
> rzeczy: mamy czujki temperatury, które można sobie praktycznie
> dowolnie porozmieszczać (dość długie kable) i kontroler obrotów
> [...]

Zarowno Ty jak i poprzednik piszecie o dodatkowym wentylatorze z tylu
obudowy, a ja jakos nigdzie nie znalazlem informacji, aby w tej wlasnie
obudowie takowy standardowo sie znajdowal. Sam ogladalem obudowe w sklepie i
jak na moje potrzeby wydawala sie wystarczajaca. Oczywiscie jesli mozna
prosilbym o jakies sugestie z waszej strony odnosnie innej obudowy:
1) do 250 zl z zasilaczem ( ew. do 300 ale raczje niechetnie)
2) powinna posiadac AirDuct
3) dodatkowe czujniki temperatury mile widziane
4) "szybkosrubki" rowniez mile widziane
5) kolor czarny i ogolnie "ma mi sie podobac" ;)

--
Michał "MikeTNK" Macoch               tnk@interia.pl
     GG: 1471                           #vmc @ IRCnet