Re: Kolejny zestawik do oceny

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_icpnet.nospam.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 10:51:16 MET

Użytkownik "Friend" <universalny@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cqtov0$m08$3@inews.gazeta.pl...
> .......w sprawie obudowy, znajomy toto kupił i miałem okazję się temu
> przyjrzec i wg mnie ...dziadostwo ..wentylator sterowany z LCD od razu
> trzeba było odłączyć bo strasznie hałasuje, przedni panel odpadł i ledwo
> sie trzyma. Zdecydowanie bardziej wolę diody jako sygnalizację pracy
> HDD, power itd niz ten LCD. Widziałem znacznie ładniejsze obudowy i
> tansze np z aluminiowym panelem.
> GM

    Moja opinia będzie podobna. Składałem teściowi (uparł się i już!)
komputer w tej budzie (ino srebrej z 300W zasiłką) i muszę powiedzieć, że
dawno takiego badziewia nie widziałem. Strasznie cienka blacha i tandetne
wykończenie wnętrza - pełno ostrych krawędzi. Przedni panel wykonany z
marnej jakości plastiku, a zaślepki do napędów optycznych tyle, że są.
    Wyświetlacz LCD jest obecny wyraźnym kosztem reszty obudowy. Zanotowałem
dwie pozytywne rzeczy: mamy czujki temperatury, które można sobie
praktycznie dowolnie porozmieszczać (dość długie kable) i kontroler obrotów
wentylka, który siedzi z tyłu obudowy. Niestety, standardowy wentylek,
niezależnie od tego z jaką prędkością się kręci, wyje jak opętany. I
praktycznie nie da się go wymienić bez użycia lutownicy.
    Nie polecam tej budy.

--
Pozdrawiam,
MD