Re: Kolejny zestawik do oceny

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_icpnet.nospam.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 21:21:47 MET

Użytkownik "MikeTNK" <tnk@no.spam.interia.pl> napisał w wiadomości
news:cqv0ru.3vua0q7.5@bartart2.neostrada.pl...
> Zarowno Ty jak i poprzednik piszecie o dodatkowym wentylatorze z tylu
> obudowy, a ja jakos nigdzie nie znalazlem informacji, aby w tej wlasnie
> obudowie takowy standardowo sie znajdowal. Sam ogladalem obudowe w
> sklepie i jak na moje potrzeby wydawala sie wystarczajaca. Oczywiscie
> jesli mozna prosilbym o jakies sugestie z waszej strony odnosnie innej
> obudowy: 1) do 250 zl z zasilaczem ( ew. do 300 ale raczje niechetnie)
> 2) powinna posiadac AirDuct
> 3) dodatkowe czujniki temperatury mile widziane
> 4) "szybkosrubki" rowniez mile widziane
> [...]

Solidna, bez bajerów (czytaj: niestety nie odpowiada Twojej specyfikacji ;),
dobra zasiłka w zestawie:

Jakościowo jest wykonana ciut lepiej i solidniej od omawianego Modecoma,
miałem przyjemność oglądać toto pobieżnie w sklepie i zrobiła na mnie
przyzwoite wrażenie. Co do jakości zasiłki się niestety nie wypowiem:

A tutaj coś, na co choruję od jakiegoś czasu (niestety na chorobie się chyba
skończy, bo żona (ech, te baby... ;) nie pozwoli mi pozbyć się starego
Anteca, którego mamy obecnie):

Przejrzyj sobie generalnie całą ofertę Komputronika - mają spory asortyment,
sklep internetowy jest dość przejrzysty, prawie wszędzie są zdjęcia,
komentarze, itp. Ceny niestety relatywnie wysokie (kupisz taniej), a opinie
o nich bywały na grupie różne.
Do google odsyłać Cię nie muszę - niezastąpione narzędzie.

--
Pozdrawiam,
MD