Re: Płyta główna i SDRAM?

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 14:35:23 MET

> 1) *Każda* praktycznie płyta jest na SDRAM, bo pamięci DDR
> to też SDRAM!

Cholercia to znaczy, bo nie zabardzo zrozumiałem, że gdy na parametrach
płyty pisze ze DDR to moge SDRAM wsadzić bo mi sie wydawało i myślałem ze
jak pisze SDRAM to SDRAM, a jak DDR to DDR.

> 2) Używanie modułów SDR SDRAM DIMM (bo o to pewnie Ci chodzi)
> z Pentium 4 i Celeronami P4 nie ma większego sensu, wydaj-
> ność takiego połączenia będzie żenująca.

:-/

> 3) Jeżeli masz pamięci, a chcesz nową płytę i procesor, to
> zainteresuj się Athlonem lub Duronem. Nawet nowe kupisz
> tanio, a te procesory nie potrzebują tak szybkich pamięci
> by być wydajnymi (w przeciwieństwie do Intela).

No właśnie posiadam dośc sporo SDRAM (512 + 512) i niechce jej sprzedawać, a
mam zamiar kupić lepszy sprzęt z obecnego Celerona 1GHz do 2GHz. Jakoś nie
jestem przekonany do Athlonów, a do duronów tym bardziej...