Re: Jaka grupa ?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 14:40:33 MET

Użytkownik "szpon" <szpon@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:condld$3ek$1@inews.gazeta.pl...

> Nie ma. Ale są grupy microsoftu poświęcone officowi. Nie wiem czy
> polskojęzyczne, gdyż excel (ani inny program z pakietu office) nigdy nie
> był skomplikowanym programem, więc z nich nie korzystałem.

No az tak to bym nie przesadzal, funkcje drzemiace w Excelu to nierzadko
wyzsza matematyka (oczywiscie nie mowie o glupiej sredniej arytmetycznej),
wiec nie bylbym taki pewien czy ten Excel jest taki banalny.
Nawet jesli zna sie matematyke po jakiejs polibudzie to dostep i zrozumienie
dzialania niektorych funkcji z pewnoscia nie sa tak oczywiste jak funkcja
Suma czy inne podstawowe funkcje , ktore zapewne miales na mysli.

--
pzdr.
rb