Re: Radeon i "obdrapane" tekstury

Autor: Publicon <publicon_at_usun.to.pf.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 22:47:36 MET

> AVP2 jest znacznie nowszy niż SOF2 (jeżeli mówimy o Alien vs Predator 2 i
> Soldier of Fortune 2)... Ogólnie dwójka SOF była wg. mnie totalnie do
bani.
> Grafika nie lepsza niż w jedynce, denne scenerie i lipna fabuła. Ale to
> tylko moje prywatne spostrzeżenia ;-)

Wprawdzie wchodzimy na sferę pl.rec.gry.komputerowe, ale nie jestem taki
pewien, czy jest znacznie nowszy... czuję, że gdy ukazały się w tym samym
roku. Zainstaluj sobie Sof i zobacz, że modele wyglądają o wiele lepiej, niż
w AVP2, buźki bardziej okrągłe, więcej polygonów. I tylko oczkami nie
mrugają.

P.