Re: Radeon i "obdrapane" tekstury

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 22:23:53 MET

Publicon wrote:

> W takim razie to jest straszne, bo stawia pod znakiem '?' cały sens
> tej całej akcereracji i obsługi filtrowania, skoro autorzy gry nie
> uwzględnili odpowiedniej opcji. Sprawdzałem też pod jeszcze starszym
> avp2... i problemu nie ma.

AVP2 jest znacznie nowszy niż SOF2 (jeżeli mówimy o Alien vs Predator 2 i
Soldier of Fortune 2)... Ogólnie dwójka SOF była wg. mnie totalnie do bani.
Grafika nie lepsza niż w jedynce, denne scenerie i lipna fabuła. Ale to
tylko moje prywatne spostrzeżenia ;-)

PS. To są starsze gry - jakoś programiści musieli sobie poradzić z
umieszczeniem kilkudziesięciu MB tekstur - w tamtych czasach panujących
kartach graficznych (32MB max). Może po prostu gra ma kompresję programową
przed załadowaniem tekstur lub danych bufora Z, której nie da się wyłączyć.
A może po prostu wystarczy google żeby znaleźć odpowiednie polecenia konsoli
;-)

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org