Re: Radeon i "obdrapane" tekstury

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 22:54:57 MET

Publicon wrote:

> Wprawdzie wchodzimy na sferę pl.rec.gry.komputerowe, ale nie jestem
> taki pewien, czy jest znacznie nowszy... czuję, że gdy ukazały się w
> tym samym roku. Zainstaluj sobie Sof i zobacz, że modele wyglądają o
> wiele lepiej, niż w AVP2, buźki bardziej okrągłe, więcej polygonów. I
> tylko oczkami nie mrugają.

Fakt - sprawdziłem i gry rzeczywiście wyszły w dość podobnym okresie. Czyli
po prostu AVP był lepiej / innaczej zrobiony :-P Serio - poszukaj informacji
na temat poleceń konsoli SOF2. Albo wypisz wszystko co masz w menu odnośnie
ustawień grafiki (kiedyś miałem oryginalnego SOF2 ale gdzieś mi wcięło, więc
nie chce mi się bawić w ściąganie go).

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org