Re: Laptop - jaki wybrac?

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 21:39:25 MET

"Baton" <kbaton@pocztaNOSPAM.fm> wrote in message
news:conrcn$9j5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jesli to NTG to prosze o odeslanie na inna grupe, ewentualnie wskazanie
> wortalu (forum) traktujacego o tym temacie...
>
> Moi faworyci:
>
> IBM ThinPad T42 (http://tanienotebooki.pl/note_one.php?id=903). Ten lub
> podobne modele (kwestia procesora etc.). Generalnie wszystko ok, poza tym
ze
> w cene niejako wliczona jest marka...

Wez pod uwage, ze ta wliczona marka zawiera m.in. solidna obudowe - pojdz
sobie do salonu IBMa - tam standardowo sprzedawcy klada laptopa serii T na
podloge i go depcza. Poza tym IBM daje swietne oprogramowanie (do trybow
sieciowych oraz wyswietlacza, do baterii tez jest przyjemny i dajacy spore
mozliwosci konfiguracji, ale to standard u wszystkich chyba). Z innych
dodatkow jest wbudowany zyroskop jakis albo cos innego, dzieki czemu jak sa
jakies przechyly albo wstrzasy, to parkuje glowice hdd. MSZ znaczek IBM jest
wart swojej ceny. Osobiscie uzytkuje IBMa serii R, natomiast znajoma
uzytkuje T40 lub T41 (jest komputerowym NULL, wiec mam przyjemnosc co jakis
czas sie nim "pobawic"). Nie wiem jaka jest roznica w cenie miedzy salonem
IBMa (sadze, ze moga troche spuscic z ceny) a tym sklepem, chociaz sadze ze
tam bedzie kosztowal zauwazalnie wiecej niz 10 tys. Mimo to jednak radze
Tobie przejsc sie do salonu, jesli cenisz sobie poza samym towarem, takze to
jak Ciebie obsluza - mowie zarowno o doradztwie jak i prezentacji towaru, o
obsludze posprzedaznej sie nie wypowiem, bo nie mialem zadnych problemow. :)

> Prestigio Nobile 153C

(http://rankingi.chip.pl/ranking_109700.htmltt_id=30&tt_cmd=3&tt_p=42678&tt_
v=1&PHPSESSID=418aa58d1971d8073bbdb65b5c5c47dd)
> Podobna konfiguracja do IBMa, ale duzo bardziej atrakcyjna cena. Wysokie
> miejsce w rankingu Chipa. Minus: brak bluetootha. Jednakze inne modele tej
> serii posiadaja go - nie wiem natomiast jak jest z dostepnoscia laptopow
> Prestigio w Polsce...

Nie mam zdania, poniewaz pierwsze widze ta marke.

pozdrawiam
Zbyszek