Re: Laptop - jaki wybrac?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 21:33:18 MET

W dniu Thu, 2 Dec 2004 20:41:33 +0100, osoba określana zwykle jako
Baton pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Przymierzam sie do kupna nowego laptopa (leasing). Aktualnie uzytkuje
>starszy model Toshiby Satellite S1800-712
>Zastosowanie: glownie internet, poczta, aplikacje biurowe, wiele programow
>dzialajacych rownoczesnie, czasem Autocad... Bardzo istotna jest wlasnie
>predkosc dzialania tego typu programow... Od razu rozbuduje ram do 1GB o ile
>nie wiecej...
>Nie gram w zadne gry.
>Matryca 15 cali bedzie wystrczajaca.
>Cena praktycznie nie gra roli, chociaz uwazam ze wydanie 14-15kpln na nawet
>najlepszy sprzet mija sie z celem.
> [...]

Masz troszkę sprzeczne wymagania. Zależy Ci jednocześnie na długiej
pracy na bateriach i na szybkości działania.
Jak chcesz szybki, to możesz nawet poszukać czegoś z HT na FSB533, ale na
żywotność baterii bym w takim wypadku nie liczył.

Pozdrawiam

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ pokorny  kij  dwie matki ssie, a każde cielę
\  Kruk@epsilon.eu.org   / ma dwa medale.(kasica)