Re: ATAPI incompatibile !!

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 21:59:38 MET

Rafał Arciszewski wrote:

> Chcem podlaczyc dysk twardy - prawdopodobnie 1,7 GB seagate - i niestety
> poprostu go nie wykrywa jak podlanczany jest jako slave. Jak zostawie tylko
> ten jeden to pokazuje sie komunikat : "ATAPI incompatibile" . Nie wiem jak
> on byl sformatowany, moze pod inny system i dlatego nie chce go odnalesc?
> Wiec co mozna zrobic aby wymusic znalezienie dysku twardego lub/i jak
> sformatowac go na potrzebny mi system FAT16. Moze sa jakeis programy ?

"Pożongluj" wszystkimi napędami na obu kotrolerach płyty (zworkami też
rzecz jasna) - miałem sytuacje że takie zabytki ruszały tylko w /jednej
jedynej/ konfiguracji, zarówno jesli chodzi o to który kontroler, zworki
jak i nawet miejsce wpięcia na kablu..
Jesli podejrzewasz że to cos z "low-level" formatem - może SpinRite cos
by tu poradził..

> Pozdrawiam

Pozdrawiam