ATAPI incompatibile !!

Autor: Rafał Arciszewski <rafal_arciszewski.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 15:56:43 MET

Witam
Chcem podlaczyc dysk twardy - prawdopodobnie 1,7 GB seagate - i niestety
poprostu go nie wykrywa jak podlanczany jest jako slave. Jak zostawie tylko
ten jeden to pokazuje sie komunikat : "ATAPI incompatibile" . Nie wiem jak
on byl sformatowany, moze pod inny system i dlatego nie chce go odnalesc?
Wiec co mozna zrobic aby wymusic znalezienie dysku twardego lub/i jak
sformatowac go na potrzebny mi system FAT16. Moze sa jakeis programy ?
Pozdrawiam