Problem z karta PCMCIA

Autor: jrs <x_at_x.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 22:07:41 MET

Witam
Mam karte PCMCIA GPRS Otion Globetrotter a do tego typowy pecet (po maska
Abit NF-7SL & AthlonXP) z interfejsem Cardbus na PCI (nie wiem dokladnie
jaki to model, chip wykonal Ricoh). System to WinXP + SP1.
Po wlozeniu karty do slotu, zapala sie dioda, karta zostaje wykryta, ale
njak spojze na liste managera urzadzenen okazuje sie ze wystepuje konflikt
karty z kontrolerem , konkretnie karta instaluje sie na przerwaniu 17, na
ktorym jest kontroler!
Nie moge zmienic ustawien kontrolera, a z ustawien karty jedynie zakres
portow I/O...
Co moge zrobic zeby rzecz zadzialala ???

TIA za kazda konstruktywna odpowiedz :)