Re: Wielki PROBLEM po flashowaniu biosa

Autor: Paweł Chrobak <beefens-antyspam-_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 21:07:45 MET

Niejaki: FrOG w przypływie wściekłości i rozpaczy napisał:

> co moze posluzyc za mase w domowych warunkach (nie jestem najlepszy z
> elektroniki)? Moze to byc na przyklad czarny przewod? A moze kaloryfer
> bedzoe ok? :)

no chodzi mi o masę w komputerze, np. czrny przewód w molexie ( czyli w
jakiejś wolnej wtyczce zasilającej
dysk ) a najprościej obudowa komputera. W kaloryfer ani w masę z gniazdka
nie próbuj się bawić )

Aha sprawdź jeszcze na necie czy napewno to zielony przewód w zasilaczu , bo
nie pamiętam dokładnie