Re: Wielki PROBLEM po flashowaniu biosa

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 17:32:21 MET

> no chodzi mi o masę w komputerze, np. czrny przewód w molexie ( czyli w
> jakiejś wolnej wtyczce zasilającej
> dysk ) a najprościej obudowa komputera. W kaloryfer ani w masę z gniazdka
> nie próbuj się bawić )
>
> Aha sprawdź jeszcze na necie czy napewno to zielony przewód w zasilaczu ,
> bo
> nie pamiętam dokładnie

Sprawdzilem. Jest to zielony kabelek:
http://www.elektronika.sirius.pl/index.php?dzial=kable&id=001

Sprobowalem twojego sposobu, ale nie pomoglo :(
Komp sie wlacza normalnie ale po paru sekundach gasnie Power Led i
monitor... chodza tylko wiatraki (dysk odlaczylem). Czyli jest tak samo,
tylko ze prad jest dostarczany na plyte...

W linku ktory podalem jest taki szary kabelek (Power Ok). Co od dokladnie
robi? Wie ktos? Moze on by jakos pomogl?

Pozdr.
FrOG