Re: Wielki PROBLEM po flashowaniu biosa

Autor: Paweł Chrobak <beefens-antyspam-_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 20:42:54 MET

Niejaki: FrOG w przypływie wściekłości i rozpaczy napisał:

> Witam!
>
> Mam plyte MSI K8N Neo Platimum Edition. Flashowalem na niej bios juz
> kilka razy i nie mialem z tym wczesniej zadnych problemow, az do
> wczoraj. Chcialem wgrac bios 1.5b5, bo widzialem ze sporej ilosci
> osob wlasnie na tym biosie proce sie najlepiej kreci.
> Flashowalem oczywiscie spod czystego DOSa i z odpowiednimi
> parametrami.
> Po restarcie wyswietlil sie komunikat "checksum error"... nie
> przerazilem sie za bardzo bo widzialem juz takie sytuacje...
> wystarczylo miec bootowalna dyskietke, ale u mnie po kilku sekundach
> [...]

Ja miałem to samo na ECSie ostatnio, przeflaszowałem, uruchomiłem. OK.
Na drugi dzień włączam a on ok 2 sekundy później się wyłącza.

Ja to zrobiłem tak, że wykołowałem go troche.
Spróbuj NIPOZWOLIĆ mu się wyłączyć, i przeprogramuj Flash.

weź igłę poprostu i wepnij się do przewodu uruchamiającego zasilacz. Bodajże
jest to zielony.
Za każdym razem gdy jest zmasowany to zasilacz chodzi.

Ja miałem tak, że jak go na sztywno załączyłem, to na początku nic, ani pip
ani obrazu.
Musiałem mu jedną kość pamięci wyjąć ( czemu tak było, to chyba nawetr Pan
Bóg nie wie)

Aha i odepnij dysk, szkoda go włączać i wyłączać 10 razy.

Powodzenia, daj znać czy pomogło.