Re: wolne miejsce

Autor: nnowy <nnowy_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 20:41:04 MET

to może być pamięć wirtualna, ale żadko się zdaża, żeby tak od razu skoczyła
do 600MB, więc daruj to sobie...
ja ostatnio też odkryłem ta niespodziankę z zajętością miejsca... okazało
się, że to opcja "przywracania systemu" zajmuje tyle...
nie zobaczysz tego w żadnych plikach.... jest zajęte i koniec..
w ustawieniach systemu można zmiejszyć rozmiar zajmowanej pamięci przez tą
opcję do min 200MB chyba...
osobno ustawia się dla każdej partycji

pozdr
nnowy