Re: Duron <=> PIII ?

Autor: Luka Vandergaart <nowhere_at_to.be>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 19:03:16 MET

Thus wrote MrFriendly:

> Miałem Durona 600, który chodził na 1GHz i z tym zegarem ŻADEN
> ówczesny P3 nie dorastał mu do pięt - to miałem na myśli. Nawet na
> Solteku na biednym VIA KT 133 i nikt niech mi nie wciska, że na
> Intelu był więcej niż kilkuprocentowy wzrost wydajności w stosunku do
> VIA Apollo, bo nie mógł być.

Owszem byl, az do Apollo Pro 133A chipsety te mialy tragiczna wydajnosc
przez kiepski kontroler pamieci. Tylko Apollo Pro 133A/T (i tylko plyty
porzadnych producentow) byly zblizone wydajnosciowo do i440BX. Roznica
wynosila nawet i ponad 20% w zaleznosci od tego co testowales i jak
kiepska byla dodatkowo plyta glowna na VIA.

Pozdrawiam

--
"...'Cause I'm the 21st Century Digital Boy.
I don't know how to live, but I've got a lot of toys..."