Kabel DVI 10 metrów?

Autor: Konrad Billewicz <carolus_at_DELETEcarolus.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 19:02:36 MET

Witam serdecznie,

Zastanawiam się nad zakupem kabla DVI, 10-metrowego. Myślę nad takim długim,
aby uczynić mój monitor dostępnym z każdego zakątka mojego pokoju (nie, nie
mam tak dużego pokoju, ale i tak potrzebny mi jest 7-8m kabel). Pojawia się
tylko pytanie, czy tak długi kabel do czegokolwiek się nadaje, czy jakość
obrazu nie ucierpi? Może nalezy kupić jakiś specjalny kabel by tego uniknąć?
Co o tym sądzicie?

Dodam może jeszcze tylko, że mój monitor to EIZO 568, a karta graficzna to
GeForce4 MX, jeżeli ma to jakieś znaczenie.

Pozdrawiam.

--
Konrad "Carolus" Billewicz
-> http://www.carolus.pl