Re: Wielki PROBLEM po flashowaniu biosa

Autor: szelas <lestat_at_NOSPAMEROSinfinity.waw.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 19:01:07 MET

> A moze byc inna plyta, ale z takim samym zlaczem na bios??
>
> I czy jest duze prawdopodobienstwo zepsucia tej plyty??
>
> Pozdr.
> FrOG

Jako, że nigdy tego nie robiłem to nie jestem pewny, ale wydaje mi się,
że musi być ta sama płyta.
To dlatego, że producenci biosów robią je pod konkretne modele płyt gł.

ale oczywiście mogę się mylić, na pewno musi być bios tego samego
producenta (nie możesz wsadzić AMI do płyty w której siedział AWARD)

Prawdopodobieństwo uszkodzenia jest takie, że musisz wspomagać się
jakimś ostrym narzędziem np śrubokrętem, żeby podważyć kość (a ta ma
wiele nóżek i dosyć ciasno siedzi w slocie)
To samo podczas wkładania

pogooglaj trochę, gdzieś kiedyś widziałem jakiś poradnik jak to zrobić w
miarę bezboleśnie

szelas