Re: Kontrola legalnosci oprogramowania

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 17:20:01 MET

BaX napisał:

> Gdzie w RealityTV??? :)))

Telewizja Polska, nie pamiętam który kanał (może 4), programy o
polskiej policji i normalnych patrolach.

> Takie wyposażenie ma straż pożarna, a ona nie asystuje przy
> normalnym przeszukaniu bo po co

Przeczytaj jeszcze raz wątek. Pisałem: straż przyjeżdża na wezwanie
policji (w ciągu kilku minut). Widziałem kilka programów, w których
tą metodą wchodzili do mieszkań upierdliwych imprezowiczów albo
ludzi podejrzanych o nielegalny handel spirytem, fajkami albo
dragami. Nic sobie nie wymyślam i to wszystko ma miejsce w naszych
realiach. Jak zechcą, to na taką samą metodą wejdą do kogoś, kto
jest podejrzany o handel płytkami :) A jak ktoś nie będzie chciał
grzecznie drzwi otworzyć do normalnej kontroli, to od razu stanie
się podejrzany.

> Wiec spokojnie możesz się pozbyć tego co trefne.

Jak się pozbędziesz jeśli mieszkasz w bloku? Ognisko w pokoju
rozpalisz? Za okno nie wyrzucisz, bo na dole też przeszukają.

Proponuję EOT.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/