Re: Kontrola legalnosci oprogramowania

Autor: BaX <baxgsm_at_SPAM_o2.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 16:25:13 MET

> Ale to zwykła maszynka, którą się normalnie drzwi otwiera nawet w
> sytuacji, gdy u kogoś jest za głośna impreza, a imprezowicze nie
> chcą drzwi otworzyć. Pooglądaj w TV programy o policji.

Gdzie w RealityTV??? :)))

Sorry ale chyba faktycznie za dużo oglądasz TV.

Takie wyposażenie ma straż pożarna, a ona nie asystuje przy normalnym
przeszukaniu bo po co, a jak drzwi nie otworzysz to wtedy ewentualnie
policjant możę podjąć takie ryzyko /właściwie to nie policjant, a dyżurny
albo jeszcze ktoś wyżej bo on takiej decyzji nie podejmie/, że wezwie straż
do wywalenia drzwi ale nie trwa to minute ani dwie. Wiec spokojnie możesz
się pozbyć tego co trefne.