Re: dysk caviar czy samsung???

Autor: bezrobotny <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 16:52:10 MET

> prawo twierdzić, że się nie grzeje?

no to gratuluję, nie wiem jakim cudem (sprawdzałeś
w SpeedFanie - on oszukuje, czy paluchem?)
co do dwóch pierwszych - zgadzam się w 100%,
WDk wymięka...

jako ciekawostkę: ja też sobie kupiłem dysk Samsunga 160 tylko po to, żeby
sprawdzić czy się grzeje - no i niestety mogę z całą pewnościśą powiedzieć
że bardzo się
grzeje... więc nie wiem jakm cudem Ty masz 30 st.

co do 80 - grzeje się znośnie - można go umieścić
w kieszeni - z wentylatorkiem.