Re: dysk caviar czy samsung???

Autor: Krzysiek <qwaseq_at_pf.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 19:42:09 MET

> jako ciekawostke: ja tez sobie kupilem dysk Samsunga 160 tylko po to,
> zeby sprawdzic czy sie grzeje - no i niestety moge z calą pewnościśą
> powiedziec ze bardzo sie
> grzeje... wiec nie wiem jakm cudem Ty masz 30 st.

witam,
ja rowniez mam samsunga 160gb, 8mb, sata (jesli ma to jakies znaczenie) i
tez musze stwierdzic ze sie nie grzeje. czy idle czy przy sporym kopioaniu
(chocby cala partycje, jak ostatnio - 80gb) caly czas kontrolowalem
temperature w DTempie i caly czas oscylowala w granicach 30-32 stC.

Program jak program, gdy poloze reke na dysku to tez nie czuje zeby byl
grzalka, raczej jest chlodny. do tego pracuje cichutko. nic do zarzucenia.

pozdrawiam!