Re: pamięci dual

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 16:51:31 MET

Użytkownik "Cezar" <cezaryk@imail.net.pl> napisał w wiadomości
news:cokof6$rd1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jasne! Tyle, że trzeba pamięć kupić a potem jej oddać raczej nie
> można. Dlatego wolę upewnić się przed zakupem.

Jak nie mozesz, jak mozesz. napisz sprzedawcy jaki masz sprzet i spytaj
sie, czy bedzie dzialac. Niech da Ci to na pismie i jak nie bedzie, to
masz prawo do zwrotu towaru w zwiazku z niezgodnoscia z umowa. W kazdym
razie ja narazie nigdy nie mialem problemow ze zwrotami - mialem 1x 512
kingstona 333 i chcialem jakies 2x512 400 i goodramy to 4 razy
wymienialem, az sprzedawca dal mi jakies zupelnie inne i chodza.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl