Re: [OT] Koniec darmowej poczty :(

Autor: <adym_at_tenbit.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 18:29:01 MET DST

> jest bardzo głupie. I co z tego że ludzie musieliby sie rejestrować jak i
> tak spamerzy i różnego rodzaju przestępcy internetowi korzystaliby z
> darmowych kont za granicą?

To akurat zaden argument. Odbiegajac od tematu platnosci i interesu osob w
to zamieszanych.
Poczta elektroniczna ma to do siebie, ze mozna ja filtrowac. Mozesz
zdecydowac czy bedziesz przyjmowal poczte z polskich serwerow czy ze
wszystkich serwerow na swiecie. Chcesz odbierac poczte z serwerow
zagranicznych? Wpisz reguly w filtr. I jezeli rozwiazanie takie byloby
skuteczne, dlaczego nie?

--
<<dymek>>