Re: [OT] Koniec darmowej poczty :(

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 20:02:31 MET DST

Halo, in news:c9fmh6$4kt$1@atlantis.news.tpi.pl, hat geschrieben:

> Poczta elektroniczna ma to do siebie, ze mozna ja filtrowac.
> Mozesz zdecydowac czy bedziesz przyjmowal poczte z polskich
> serwerow czy ze wszystkich serwerow na swiecie. Chcesz odbierac
> poczte z serwerow zagranicznych? Wpisz reguly w filtr. I jezeli
> rozwiazanie takie byloby skuteczne, dlaczego nie?

Tylko że takie rozwiązanie nie jest skuteczne:-( Co ze znajomymi
korzystającymi z kont na przykład na hotmail.com?

Poza tym odciąłbyś się od kontaktu z ludźmi całego świata. To bardzo
duże ograniczenie. Wyobraź sobie że nawet rejestrując jakiś program
miałbyś duże problemy bo mail, przysłany do Ciebie i wymagany do pełnej
aktywacji programu zostałby odfiltrowany.

Tak więc takie filtrowanie jak dla mnie zupełnie nie do przyjęcia.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,