Wysoka temp Bartona 2500 [?]

Autor: Wampirek <wampirek.malpa.konto.pl_at_nospam.com.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 16:39:37 MET DST

Witam,

Niedawno pisałem o zakupie Epoxa 8RDA3i + pamięć i połączenia tego z
Bartonem (+ cooler Spire Whisperock IV).
Wszystko byłoby cacy, gdyby nie temperatura procka: gdy nic się nie
dzieje, dochodzi do 53-56'C, w stresie (prime) do 62-66'C (wcześniej
pisałem o temp. mniejszych o ok 10'C, ale zapomniałem, że był
zainstalowany CPUCool i trochę chłodził procka).
Z przodu na dole obudowy jest zamontowany wentylator nawiewny (8cm, 5V), z
tyłu na górze (tuż pod zasilaczem, mniej więcej na wysokości procka) jest
zamontowany wentylator wywiewny (8cm, 7V); wentylator w zasilaczu
podłączony na 7V.
Wentylator nawiewny dmucha na dyski, które stoją na spodzie obudowy w
specjalnym "rusztowaniu" (maja temperature ok 35-40'C).
Obudowa jest dosyć niska i radiator z procesora prawie dotyka zasilacza.
Cooler sprawdziłem: zdjąłem, starłem stara pastę i nałożyłem nową
(srebrną, innej nie miałem) i założyłem ponownie - nie ma luzów, siedzi
mocno.
Czy przy takiej konfiguracji kompa temperatura 55'C przy nic nierobieniu
jest normalna?
Czy Epox 8RDA3i zczytuje temperaturę ze spodu procka, czy ze specjalnej
diody (nie wiem dokładnie o co z ta diodą chodzi).
Czytam sobie i widze, że ludzie mają temperaturę rzędu 42'C przy normalnej
pracy i około 10'C więcej w stresie...

Pozdrawiam
Wampirek

--
(. .) \ V  V / _` | '  `| '_ \ | '_/ -_) / / wampirek#małpa#konto#dot#pl
`v-v'    JID: wampirek@ |_| chrome.pl