Re: Wysoka temp Bartona 2500 [?]

Autor: Piotr <pnat_at_interia.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 20:42:41 MET DST

Użytkownik "Wampirek" <wampirek.malpa.konto.pl@nospam.com.pl> napisał w
wiadomości

 Obudowa jest dosyć niska i radiator z procesora prawie dotyka zasilacza.
> Cooler sprawdziłem: zdjąłem, starłem stara pastę i nałożyłem nową
> (srebrną, innej nie miałem) i założyłem ponownie - nie ma luzów, siedzi
> mocno.

Tez usilowalem wlozyc nowy sprzet (barton2500 i soltek frn2rl) do starej
obudowy, byla atx i myslalem, ze bedzie ok. Ale nie bylo, mialem podobnie,
wentyl stykal sie z obudowa zasilacza (wchodzil pod nia bo zasilacz byl
pionowo). Kombinowalem ale nic nie pomagalo wiec kupilem nowa, wieksza
obudowe (codegen 6061) i od razu kilka stopni w dol, a po kilku pomiarach i
regulacji obrotow wentylatorow mam kilkanascie stopni mniej. Obecnie 45~53
socket, przy podkreconym na 3200 i podkręconej karcie graficznej. Wentyl
thermaltake volcano12 na 2600 obrotow. Obudowa oczywiscie jest zamknieta.
pozdtrawiam
Piotr