Re: 400mhz a win XP?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 09:50:21 MET DST

Użytkownik "Meetom" <meetom@cut-this.irc.pl> napisał w wiadomości
news:c9ele0$d1g$1@news.onet.pl...

> A co? Wszystkie wirusy pod Win9x nagle wyparowały?

ja tego nie powiedziałem, a tylko tyle że hackerzy już coraz rzadziej
piszą wirusy pod te systemy, w związku z tym ogromna większość wirusów
jest już stara i od lat znana, wiec łatwo taki komp zabezpieczyć

> Prawda jest taka, że
> obecnie większość wirusów jest pisana pod kątem MSIE oraz OE, ktore są
> raczej niezależne od systemu (wiekszość osób ma nowe wersje).

No i sam tu przyznałeś, że to jest niezależne od systemu (choć to nie do
końca prawda) - więc dlaczego Twoim zdaniem 2000 jest bardziej bezpieczny.

> Co do dzialania systemu - wiem tylko z opinii, że to porażka. Ja moge
> powiedzieć najwyżej tyle, że przez kilka godzin nie chciał się
> zainstalować na kompie sąsiada, ale ten sam komp "łyknął" Win2k w parę
> chwil :)

No to współczuję, bo jeśli system nie chce się zainstalować (pomijam
płytkę z błędami) to znaczy że z komputerem nie wszystko jest w porządku
pod względem sprzętowym.