Re: Sieciowka na soltku

Autor: kadi <kadi_at_ks.k.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 11:55:45 MET DST

Dnia Sun, 30 May 2004 11:30:39 +0200, pm <maryniakp@wp.wytnijto.pl>
napisał:

> Chodzi mi o to, by ikonka pokazywala aktywne polaczenie TYLKO wtedy gdy
> komputer kolegi jest faktyznie wlaczony, a nie podlaczony do zasilania.
> Idzie to jakos wylaczyc?
> Kiedys gdy kolega mial inna plyte ze zwykla karta wiedzialem kiedy ma
> wlaczonego kompa, a kiedy nie.

u mnie to zalezalo od karty "po drugiej stronie". na przyklad, w jednym
kompie mam 3C905C-TX i przy wylaczonym komputerze w switch'u nadal swieci
mi dioda (na sledziu karty rowniez), a w innym kompie mam jakiegos D-Link'a
(na realtek'u chyba) i karta normalnie sie wylacza razem z kompem. sprobuj
wylaczyc funkcje WakeOnLan u kolegi, ale u mnie to nie przynioslo
rezultatow.

--
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz
i reszte tez mam :P |