Obraz z laptopa - jak

Autor: gorczek <kgorczewski_at_wp.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 11:52:43 MET DST

Witam !

Mam problem otoz musze zrobic obraz dysku ( poprzez Norton Ghost lub inny
program ) z laptopa. Poniewaz nie mam przejsciowki to musze to zrobic
poprzez siec
badz wypalic to bezposrednio na CD ( w laptopie mam CDRW ).
W Norton Ghost sa opcje robienia dyskietek startujacych z obsluga nagrywarki
ale podczas zapisu wyrzuca mi jakis blad ( tylko kod bez opisu ).
Natomiast kiedy rozbie dyskietke z obsluga karty sieciowej ( PCMCIA Xircom )
to nie widze sieci.
Moze jakis inny sposob na podpiecie dysku 2,5''?