Sieciowka na soltku

Autor: pm <maryniakp_at_wp.wytnijto.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 11:30:39 MET DST

Witam
Mam pytanko do posiadaczy plyty soltek SL-75frn2.
Mam taki problem: dwa polaczone kompy - na drugim jest wyzej wymieniona
karta co powoduje, ze u mnie na caly czas w zasobniku systemowym (wxp)
ikonka polaczenia sieciowego pokazuje mi aktywne polaczenie bez wzgledu na
to czy komputer jest wlaczony czy tez nie .
Chodzi mi o to, by ikonka pokazywala aktywne polaczenie TYLKO wtedy gdy
komputer kolegi jest faktyznie wlaczony, a nie podlaczony do zasilania.
Idzie to jakos wylaczyc?
Kiedys gdy kolega mial inna plyte ze zwykla karta wiedzialem kiedy ma
wlaczonego kompa, a kiedy nie.

Dzieki za wszelkie rady.

Pozdrawiam Piotr.