Re: WD800JB - gdzie serwis?

Autor: kadi <kadi_at_ks.k.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 11:30:38 MET DST
Message-ID: <opr8s3dcfcs3fg26@news.k.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2

Dnia Sun, 30 May 2004 00:32:39 +0200, Kenny <kenny333@tlen.pl> napisał:

> poza tym po co dystrubutorowi Twoj paragon???
> on jest dla sklepu zeby wiedzial ze u nich kupiles... ale to zalatwia
> sticker
> a dystrybutor juz dobrze wie ze dysk pochodzi od niego...
>

mi przyszlo oddac do naprawy cdrom LG (rozwalil plytke) i poszedlem od
razu do serwisu LG gdyz mialem blizej niz do sklepu (i na czasie mi
zalezalo). serwisant nawet nie pytal o dowod kupna. chcial tylko karte
gwarancyjna (cdrom nie mial stickerow)

-- 
pozdrawiam
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz  
i reszte tez mam :P |
Received on Sun May 30 11:35:13 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 30 May 2004 - 11:51:19 MET DST