Użytkownik <kevin80@nospampoczta.onet.pl> wrote:
|| Mam problem z dyskiem jw. (Western Digital, 80 GB, 8 MB cache) -
|| "teoretycznie" jest na gwarancji - teoretycznie - bo zgubiłem gdzies
|| dowód zakupu...Jedynym znakiem na datę zakupu jest plomba na dysku
|| (08/2003). Czy to wystarczy na oddanie go gdzieś w celu
|| naprawienia/wymiany? Jeśli tak to gdzie (sądzę że sklepu to raczej
|| nie będzie obchodziło)...? Drugie pytanko - czy w ogóle istnieje
eee tam
wiekszosc sklepow nawet nie patrzy na paragon tylko na stickera
w razie problemow wal do hurtowni z ktorej kupil sklep...
-- Wojtek PozdrowieniaReceived on Sat May 29 22:50:17 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 29 May 2004 - 22:51:27 MET DST