WD800JB - gdzie serwis?

Autor: Kronoss <kevin80_at_nospampoczta.onet.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 19:47:17 MET DST

Mam problem z dyskiem jw. (Western Digital, 80 GB, 8 MB cache) -
"teoretycznie" jest na gwarancji - teoretycznie - bo zgubiłem gdzies dowód
zakupu...Jedynym znakiem na datę zakupu jest plomba na dysku (08/2003). Czy
to wystarczy na oddanie go gdzieś w celu naprawienia/wymiany? Jeśli tak to
gdzie (sądzę że sklepu to raczej nie będzie obchodziło)...?
Drugie pytanko - czy w ogóle istnieje taka usługa jak naprawa dysków
twardych (z tego co się orientuję to realizacja gwarancji zwykle polega na
wymianie dysku na nowy)? Czy taka impreza się opłaca (chodzi mi o koszt
takiej naprawy - dysk ma ode diabła bad sectorów, stuka dość słyszalnie,
kapkię się grzeje)?