Re: Da sie zrobic obraz dysku w XP na DVD?

Autor: Brodi <madmax81_at_interia.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 22:40:11 MET DST

jasne że się da
nie mam nagrywarki DVD więc nie testowałem ale jeśli tylko pod dosem
odczytasz płyte DVD to musi działać - to w zasadzie jedyny problem .

Nagrywasz obraz Drive Imagem 6 (pqdi) na dysk , następnie wykorzystując
www.pawiak.neostrada.pl/288.rar nagrywasz to na DVDR jako bootCD FDD 2.88 ,
a na płyte wrzucasz ten obraz .

Jesli nie DOS to ... WinPE , tu na 100 % będzie działać .
Kwestii legalności nie poruszam :-))

Darmowy soft to chyba Nero Backup jak dostałeś z nagrywarką :-))
No i Linux :))) - sourceforge.net