Re: Kupno monitora

Autor: Kokosz <gospodarz_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 13:38:16 MET DST

> Co prawda ja tego shitem nie nazwalem, ale tak jak napisalem wczesniej
> chodzi mi o jak najdluzsza bezawaryjna prace, bo to monitor na lata
bedzie.

tego nikt nie może zagwarantować - a nuż trafisz lipny egzemplarz (czego nie
życzę); poza tym większość producentów daje 3 lata gwarancji na chwilę
obecną

> A z tego co sie orientuje MAG to jakas nowa firma i nikt nie mogl jeszczep
> rzetestowac go np kilka lat...

no to słabo się orientujesz:P

PS. wybierając monitor też brałem pod uwage 757 ale porównując jakośc obrazu
do mojego maga nie stwierdzilem różnicy a mag był tańszy o ca. 100zł - wybór
prosty