Re: Jaka drukarka??

Autor: Kubus Puchatek <WYTNIJkubus.puchatekSPAMOWI_at_jotul.plNIE>
Data: Thu 27 May 2004 - 22:52:42 MET DST

najlepiej sobie z tym > > nie radził.

> Moim zdaniem jesli ma byc intensywnie eksploatowana w biurze a nie
> drukujesz na kolorowo to zainteresuj sie laserówką.
> Ja osobiście bym polecał Minoltę 1300 W. Jak na swoją cenę ok.700 zł ma
> dobre parametry, a toner na 3000 kopii to koszt ok.350-400 zł. w
> zależności od sklepu. Jeżeli nie możesz wydać tyle kasy na nową
> to rozejrzyj sie na allegro tam powinieneś coś znależć w wybranej kwocie.
> [...]
hhhhmmmmmmm.........
cos mam wrazenie ze minolta o ktorej mowisz to drukarka trybu gdi
i z wydrukiem w dosie to se nie bardzo radzi ;)
http://www.agito.pl/index.php?pid=5719&cid=70&p=
a autor posta o takie pytal <> patrz wyzej
wiec to bedzie najmniej
page pro 1250e za 1200 pln
http://www.agito.pl/index.php?pid=4477&cid=70&p=
a tu ponoc o cene chodzi ;)

pozdrowionka

--
Kubus Puchatek :
Zycie to powolne umieranie przerywane orgazmami.