Zacięte talerze(?) dysku IBM

Autor: Krzysiek_ <ypsilon_at_o2.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 22:02:19 MET DST

Witam

Padł mi dysk IBM, 40GB, 7200obr, po gwarancji.

Z tego co mówi mi człowiek,który go sprawdzał napięcie na zasilaniu silnika
jest i jest OK, ale silnik nie rozkręca się tylko ledwo go słychać. Tak
jakby coś go blokowało (np. wryte w powierzchnię głowice lub_coś_innego).
Czy ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją? Chodzi mi o szanse jakie mam
na odzyskanie danych z tego dysku. Może ktoś mi poda sposób na uruchomienie
silnika....

Szukam wszelkich danych na ten temat - co warto zrobić, jakie są Wasze
doświadczenia itd.

Interesują mnie raczej "domowe" rozwiązania, nie te za tysiące złotych bo
dane nie są aż tyle warte.

Pozdrawiam wszystkich
KrzysieK