Re: czy to jest wina hardweru

Autor: Marek S. <gissen_at_tlen.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 22:10:40 MET DST

Użytkownik "zaba" <zaba@hotmail.com> napisał w wiadomoœci
news:c92ro6$mu5$1@achot.icm.edu.pl...
> nieraz wyświetla mi się taki komunikat:
>
> Trwa zamykanie systemu. Zapisz wszystkie rozpoczęte prace i wyloguj się.
> Wszystkie niezapisane..........
> Zarządzanie NT/SYSTEM
> Czas do zamknięcia 00:00:08
> System windows musi być uruchomiony ponownie ponieważ usługa zdlane
> wywoływanie procedur (RPC) została nieoczekiwanie przerwana.
>
> Moje pytanko brzmi: czy to jest wina hardwaru czy softu ????

Zrob tak _ Start->Uruchom->shutdown -i a nastepnie wpisz zamiast 59
sek. liczbe 9999. Wtedy nie bedziesz musial patrzec jak nieuchronnie zamknie
sie system za minute. 9999 sekund to ok. 3h - tyle bedziesz mial czasu na
zapisanie wszystkich otwartych plików i spokojne zakonczenie pracy. Prawda
ze duzo 3 h?

Aha zeby sztuczka zadziala to w okienku ktore sie pojawi trzeba wpisac
komentarz. Ale tam wpisz cokolwiek nacisnij OK i po klopocie.

Przyczyna takiego zjawiska to oczywiscie WIRUS. Radze go usunac. :)

pozdro