Szybkosc sieci

Autor: Jacek <gandalf80_at_interia.pl>
Data: Wed 26 May 2004 - 10:32:53 MET DST

Witam,

sprawa wyglada tak: Mam 3 kompy podlaczone w jedna siec i czesto kiedy
wszystkie trzy pracuja, jest niesamowite spowolnienie calosci. Dodam, ze
wzystkie kompy to p4, na dobrych plytach asusa z duza iloscia ramu (wiec
komponentow bazowych nie podejrzewam). Wszystko podlaczone jest przez huba
10 baze (to chyba oznaczenie szybkosci) Karty sieciowe to 3Com 3c940
Gigabit. Czy hub jest wystarczajacej predkosci ? W jakich parametrach
rozpatruje sie predkosci, ile jest wystarczajaco a ile nie. Jestem lamerem
jezeli chodzi o sieci, wiec bylbym wdzieczny za wszelkie informacje. Kiedy
przegladalem nowe karty sieciowe niektore maja oznaczenia 10 , 100 lub
1000, ktora tutaj wsytarczy??

pozdrawiam
Jacek