Re: Szybkosc sieci

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 11:23:04 MET DST

Jacek wrote:

> sprawa wyglada tak: Mam 3 kompy podlaczone w jedna siec i czesto kiedy
> wszystkie trzy pracuja, jest niesamowite spowolnienie calosci. Dodam, ze

no to moze napisz, jakie masz ustawione adresy IP na tych kompach;
jakie protokoly dzialaja w tej sieci; czy jest wyjscie do internetu..
moze napisz czy jak wlaczone sa tylko dwa kompy to jest ok...
moze napisz po czym poznajesz, ze jest "niesamowite spowolnienie";
moze mierzysz to w jakis sposob, czy nagle doznajesz olsnienia, ze
jest spowolnienie?? do czego glownie uzywasz tej sieci;

adas;