sterowniki do karty dzwiekowej vibra 16c z radiotunerem

Autor: mic <m.kobus_at_poczta.fm>
Data: Wed 26 May 2004 - 08:57:58 MET DST

szukam sterownikow do radio tuner fm w karcie vibra 16 c pnp isa
Sterowniki do karty dzwiekowej mam ale nie mam do tunera rodiowego ktory
jest zintegrowany z ta karta :(
Jesli ktos moglby mi je przeslac na adres mk48p [na] interia [kropka] pl
lub wskazac skad pobrac bede wdzieczny.
Wszystkie odnosiki jakie znalazlem w googlach sa albo nieaktualne, albo
ze sterownikami tylko do karty dzwiekowej :(

--
TIA
Michal